Akceptacja faktur pochodzących z KSeF – SCANYE nowe wydanie po 25 listopada 2025 r.

Akceptacja faktur pochodzących z KSeF – SCANYE nowe wydanie po 25 listopada 2025 r.

Po integracji z KSeF w SCANYE będą widoczne wszystkie faktury, które zostały wystawione i wysłane do KSeF przez Klienta biura lub dla Klienta biura.

W sekcji „Pliki” (obecnie „Wysłane”) pojawi się nowa kolumna z nazwą „Moja akceptacja”. W tej kolumnie wstępnie i domyślnie przy każdej fakturze pojawi się lista rozwijana z tytułem „Ustaw status”.

Info

Możliwe statusy do ustawienia:

·        Do księgowania (Tak, jest to kosztem, tak, jest to przychodem, nie mam wątpliwości).

·        Do wyjaśnienia (Mam wątpliwość co do treści dokumentu, czy to może być kosztem w całości lub częściowo. W tym przypadku zadajemy kluczowe pytania przez chat przy fakturze i wyjaśnimy sprawę wspólnie.)

·        Nie księguj (Dokument nie jest związany z działalnością lub istnieje inny powód, dlaczego nie powinniśmy zaksięgować. Np. duplikat, jest uwzględnione już w kosztach, itd. To może być ustawione przez Klienta biura lub przez biuro w przypadku odrzuconego dokumentu.)

Idea
Statusy można nadawać, zmienić zbiorczo
przez zaznaczenie jednocześnie więcej dokumentów, potem klikając opcję „Zmień status” w prawym górnym rogu okna.

Idea
Akceptacja z automatu
Istnieje możliwość ustawienia akceptacji z automatu czyli domyślny status „Do Księgowania” dla każdej faktury przychodzącej. Ta opcja może powodować więcej faktur odesłanych przez biuro do Klienta z statusem „Do wyjaśnienia”.

Alert

Potwierdzenie kompletności.

O tym, co jest i dlaczego jest niezbędne potwierdzenie kompletności faktur na dany okres, piszemy w artykule pt. Potwierdź, gdy jest gotowy.

W nowym wydaniu SCANYE, którego spodziewamy się po 25 listopada 2025 roku, potwierdzenie kompletności nie będzie możliwe, póki w danym okresie księgowym widnieje faktura z statusem „Do wyjaśnienia”


 

 



    • Related Articles

    • SCANYE się zmienia - nowe wydanie po 25 listopada 2025 r.

      SCANYE zmienia się, aby umożliwić nam pełną integrację z KSeF, co jest niezbędnie do współpracy Klientów z biurem w nowym środowisku prawnym. Integracja KSeF Ponownie udostępniona będzie funkcja integracji KSeF z SCANYE przez wygenerowany token. ...
    • Útmutató az első KSeF bejelentkezéshez

      A KSeF integrációja a SCANYE-ben ideiglenesen nem elérhető. Ha már összekapcsolta a KSeF-et a SCANYE-vel, akkor továbbra is használhatja. A SCANYE-ben kiállított számlák továbbra is elküldhetők a KSeF-nek. A KSeF-ben kapott számlák továbbra is ...
    • Instrukcja pierwszego zalogowania się do KSeF

      Integracja KSeF w SCANYE jest tymczasowo niedostępna. Jeśli ktoś już dokonał połączenia KSeF z SCANYE, może nadal korzystać. Faktury wystawione w SCANYE nadal można wysłać do KSeF. Faktury otrzymane w KSeF nadal się pojawiają w SCANYE. Prosimy ...
    • Instructions for logging into KSeF for the first time

      KSeF integration in SCANYE is temporarily unavailable. If you have already connected KSeF to SCANYE, you can continue to use it. Invoices issued in SCANYE can still be sent to KSeF. Invoices received in KSeF will still appear in SCANYE. We ask our ...
    • Połączenie programu Subiekt123 z Krajowym Systemem e-Faktur

      Zaloguj się do programu Subiekt123 za pomocą konta Insert. https://app.subiekt123.pl/ Wejdź do menu „Konfiguracja” w lewym dolnym rogu. Następnie wejdź w „Krajowy System e-Faktur” Zobaczymy okno z informacją: „Integracja z Krajowym Systemem e-Faktur ...