Instrukcja pierwszego zalogowania się do KSeF

Integracja KSeF w SCANYE jest tymczasowo niedostępna. Jeśli ktoś już dokonał połączenia KSeF z SCANYE, może nadal korzystać. Faktury wy
stawione w SCANYE nadal można wysłać do KSeF. Faktury otrzymane w KSeF nadal się pojawiają w SCANYE.
Prosimy Klientów, którzy planowali ustawić integrację z KSeF-em w październiku, żeby zrobili to miesiąc później, w listopadzie.
Zaloguj się do aplikacji podatnika
W prawym górnym rogu można ustawić preferowany język.
Profil zaufany
Certyfikat kwalifikowany działa tylko po uprzedniej rejestracji certyfikatu.
Logowanie się za pomocą PZ
Logowanie się znaczy zalogowanie się do Profilu Zaufanego i składanie Podpisu Zaufanego. Dlatego będą potrzebne dwa kody w wiadomościach SMS lub identyfikacje w mObywatel, lub w aplikacji bankowej, w zależności od preferowanego sposobu korzystania z Profilu Zaufanego.
Numer sesji – Będzie to
wpisane do identyfikatora wystawionych faktur po zalogowaniu się.
Po wygenerowaniu tokena skopiuj długi ciąg znaków.
Po opuszczeniu strony token nie może zostać ponownie wyświetlony.

Wklejenie tokena do SCANYE
Integracja KSeF w SCANYE jest tymczasowo niedostępna. Jeśli ktoś już dokonał połączenia KSeF z SCANYE, może nadal korzystać. Faktury wy
stawione w SCANYE nadal można wysłać do KSeF. Faktury otrzymane w KSeF nadal się pojawiają w SCANYE.
Prosimy Klientów, którzy planowali ustawić integrację z KSeF-em w październiku, żeby zrobili to miesiąc później, w listopadzie.
Otwórz aplikację SCANYE.
Zaloguj się do Scanye.
W prawym górnym rogu adres e-mail lub nazwa firmy, a następnie Ustawienia.
Kolejnym krokiem jest integracja konta użytkownika z KSeF. Kliknij przycisk "Przejdź do integracji".
Podczas łączenia konta z KSeF należy podać aktualną lub poprzednią datę.
Jeśli wybrane zostanie wcześniejsza data połączenia, wszystkie faktury zakupu i sprzedaży wystawione od tej daty pojawią się w SCANYE.
Jeśli po raz pierwszy zostaną pobrane również wcześniej wystawione faktury, w systemie mogą pojawić się zduplikowane dokumenty. Duplikaty pochodzące z SCANYE są usuwane podczas przetwarzania dokumentów.
Do podłączeniu konta do KSeF wybierz środowisko „Produkcyjne”.
Do połączenia konta użytkownika używamy tokena wygenerowanego wcześniej w KSeF.
Należy wpisać/wkleić wcześniej wygenerowany token
Po zatwierdzeniu tokenu konto zostanie połączone z KSeF.
W ustawieniach SCANYE można sprawdzić, czy konto jest prawidłowo połączone z KSeF.
W prawym górnym rogu kliknij na adres e-mail lub nazwa firmy --> Ustawienia --> Integracje. Przy Intergracji z Krajowym Systemem e-Faktur znajduje się ta informacja.
Jeśli wystąpił błąd, a jesteś naszym Klientem, skontaktuj się z naszym biurem!
Related Articles
Útmutató az első KSeF bejelentkezéshez
A KSeF integrációja a SCANYE-ben ideiglenesen nem elérhető. Ha már összekapcsolta a KSeF-et a SCANYE-vel, akkor továbbra is használhatja. A SCANYE-ben kiállított számlák továbbra is elküldhetők a KSeF-nek. A KSeF-ben kapott számlák továbbra is ...
Instructions for logging into KSeF for the first time
KSeF integration in SCANYE is temporarily unavailable. If you have already connected KSeF to SCANYE, you can continue to use it. Invoices issued in SCANYE can still be sent to KSeF. Invoices received in KSeF will still appear in SCANYE. We ask our ...
Istotne informacje przed obowiązkowym KSeF
Od 1 lutego 2026 roku Krajowy System e-Faktur (KSeF) stanie się głównym narzędziem wystawiania faktur w Polsce. Warto jednak wiedzieć, że istnieją wyjątki, w których faktury można nadal wystawiać poza KSeF: Procedury OSS (one stop shop) Sprzedaż na ...
O Certyfikatach i o KSeF 2.0 wstępnie
Terminarz – do kiedy musimy przestawić się na fakturowanie online? Wystawienie faktur w KSeF będzie obowiązkowe od 1 lutego 2026 r. dla przedsiębiorców, których wartość sprzedaży (wraz z kwotą podatku) przekroczyła w 2025 r. 200 mln zł. Obecnie ...
Akceptacja faktur pochodzących z KSeF – SCANYE nowe wydanie po 25 listopada 2025 r.
Po integracji z KSeF w SCANYE będą widoczne wszystkie faktury, które zostały wystawione i wysłane do KSeF przez Klienta biura lub dla Klienta biura. Instrukcja do integracji W sekcji „Pliki” (obecnie „Wysłane”) pojawi się nowa kolumna z nazwą „Moja ...